مولای من...............
درباره وبلاگ

کاش ماه می دانست میان این همه ستاره وسیاره ،فقط یکی مشتری است.........
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی باهم و آدرس mf00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 181
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 181
بازدید ماه : 1761
بازدید کل : 102639
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 250
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ

قالب وبلاگ

گالری عکس
دریافت همین آهنگ
همه چی باهم
جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, :: 19:41 ::  نويسنده : marry       

مولای من!

سالهاست صبح های جمعه،ندبه گویان ؛

با اشک مژه چشم هایم را آب وجارو میکنم تا مگر قدم گاه تو شود؛

ودر غروب غم انگیز چشمانم،سمات را زمزمه میکنم واشک حسرت میریزم؛

بیا تا در حریمت بیاسایم،با گریه هایت هم نوا شوم،ای سوار سبزپوش لحظه های من!

میدنم که روزی می آیی وپرستوهای مهاجر را بر شاخسار آرامش،مینشانی،ای خوب!

دیگر نمی توانم اشکهایم را،در چاه چشمانم اسیر کنم...........

باران چشم هایم را بر جاده نیازم جاری میکنم که اشک،مهر استجابت دعاست....

ای زلال عصمت!

آتش معصیت در وجودم شعله ور است بر من ببار وتطهیرم نما.....

بیا تا ایمان غرق گرداب گناه نشده...............

 



نظرات شما عزیزان:

sepanta
ساعت18:43---3 شهريور 1393
الهم عجل لولیک الفرج

shah-tahna
ساعت20:10---1 شهريور 1393
در سراپرده چشمان خود آن چشم به راه!
نازنينا! نفَسى اسبِ تجلّى زين كن
كه زمين، گوش به زنگ ست و زمان، چشم به راه
آفتابا! دمى از ابر برون آ، كه بُوَد
بى تو منظومه امكان، نگران، چشم به راه


shah-tahna
ساعت20:09---1 شهريور 1393
میگویند اگر تعداد 313 نفر به تعداد یاران امام زمان (عج) در دنیا لیاقت یاری ایشان را پیدا کنند،امام قطعا ظهور میکند و ظهور بر ایشان واجب میشود...
خدایا من از کدامین بنده بنالم که خود از گنهکارانم؟...
اللهم عجل لولیک الفرج...........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: